دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

مزايا و فوايد خدمات نصب سانترال براي كسب و كارها

۷ بازديد

امروزه مزايا و فوايد خدمات نصب سانترال براي كسب و كارهاي بزرگ و كوچك در چنان رده اي قرار گرفته است كه بيشتر شركت ها، سازمان ها و حتي مراكز تجاري و... با استفاده از ظرفيت هاي مختلف سانترال اجراي سيستم هاي ارتباطي فوق العاده خود را انجام مي دهند؛ زيرا با افزايش دادن كارت هاي مختلف، امكان ارتقاء دادن قابليت هاي يك كسب و كار وجود دارد، البته بهتر است مشاغل كوچك از دستگاه هايي با اجراي 24 داخلي و همچنين 8 شهري را مورد استفاده قرار دهند تا در هزينه هاي خود صرفه جويي نمايند.

 

فوايد خدمات نصب سانترال براي كسب و كارها

چنانچه تمايل داريد تا تلفن هاي محل كار خود را به راحتي مديريت كنيد لازم است تا از فوايد خدمات سانترال بهره ببريد، مثلا اين امكان وجود دارد تا شما صفر و يا دو صفر را مسدود كنيد و هر نوع محدوديتي را براي استفاده از خط هاي داخلي تعيين نماييد و يا اينكه به راحتي مي توان با ساير اتاق هاي داخلي محل كار بدون پرداخت هيچ نوع هزينه اي تماس تلفني برقرار كنيد، از طرفي كارمندان نيز مي توانند در هر قسمت از اداره با استفاده از چنين سيستمي با يكديگر به صورت رايگان ارتباط تلفني داشته باشند. پس با اين وجود با استفاده از مزايا و فوايد خدمات نصب سانترال مي توان ضمن صرفه جويي در هزينه ها از هر نوع اختلالي در عملكرد كارمندان در نهادها و سازمان هاي مختلف جلوگيري نمود و از طريق سيستم سانترال يك هماهنگي قابل توجهي را در بين آنها برقرار كرد.

 

خدمات سانترال در كسب و كار

 

مزيت هاي استفاده از خدمات نصب سانترال

اگر بخواهيم در مورد ديگر فوايد خدمات نصب سانترال صحبت كنيم بايد گفت در برقراري تماس هاي تلفني امكان اين وجود دارد تا به طور همزمان تعدادي از كارمندان و يا هر مخاطب ديگري پشت خط باقي بمانند و يا اينكه در صورت تمايل مي توان هر كدام از خط هاي تلفن را تنها به يك فرد خاص وصل كرد تا در صورت نياز تنها همان يك اپراتور، اجراي انتقال پيام را انجام دهد. از ديگر فوايد خدمات سانترال كه سبب شده است تا با استقبال خوبي رو به رو شود وجود منشي تمام اتوماتيك اين سيستم ارتباطي مي باشد به اين صورت كه هر كس در هر ساعتي از شبانه روز كه با شركت تماس بگيريد اين امكان براي شخص وجود دارد تا پيغام واحد را بدون پاسخگويي هيچ فردي بشنود و شماره هاي داخلي شركت مانند حسابداري، واحد فروش و هر بخش ديگر از شركت را به دست آورد. البته فراموش نكنيد كه تلفن هاي سانترال قابليت داشتن 400 كد را دارند، بنابراين شما با استفاده از سيستم سانترال نصب و تنظيم نمودن آن به صورت دلخواه مي توانيد بدون نياز به تماس هاي شخصي، هر واحد داخلي را مورد مديريت خود قرار داده و هزينه هاي تلفن خود را تا حد قابل توجهي كاهش دهيد.

 

مهمترين فوايد خدمات نصب سانترال

اگر چه با پيشرفت تكنولوژي و برقراري ارتباطي مدرن امروزه مي توان از فوايد خدمات نصب سانترال استفاده هاي زيادي داشته باشيم اما همچنان برخي از اين مزايا مانند:

  • امكان نصب نمودن كارت نمايشگر اعداد يا همان كارت سانترال
  • پيج كردن اعضا
  • تعيين نمودن زمان مكالمه ها
  • تخمين زمان بندي براي واحد پذيرش تماس به صورت 3 مرحله DISA

و بسياري موارد ديگر جزو مهمترين مزاياي اين سيستم ارتباطي به شمار مي آيد. در واقع اين دسته از تلفن هاي تحت شبكه كه قادر هستند به طور همزمان چندين خط را كنترل نمايند در برخي از نمونه ها مي توانند علاوه بر سانترال توانمندي هاي ديگري نيز براي بسياري مراكز داشته باشند. در حقيقت شما با توجه به قابليت هاي سيستم سانترال مي توانيد كد دلخواه خود را انتخاب كنيد و بسته به نظرات خود امكانات خاصي را به آن افزوده نماييد.

 

فوايد سانترال

 

مناسب ترين خدمات نصب سانترال براي كسب و كارها

يكي از مناسب ترين فوايد خدمات نصب سانترال برقراري ارتباط صوتي ميان گروهي از افراد با مشتريان موقت و ثابت مي باشد كه همين موضوع مي تواند راندمان كاري يك شركت و يا نهاد دولتي و يا خصوصي را ارتقاء دهد؛ زيرا كاركنان يك مجموعه جهت ايجاد ارتباطي كارآمد با مشتريان مي توانند از رقباي تجاري خود پيشي بگيرند و به جايگاه مهمي از دنياي اقتصاد برسند. در واقع شما با راه اندازي اين سيستم تلفن اختصاصي كه به اختصار PBX يا همان سانترال گفته مي شود مي توانيد از فروشنده اين محصول بخواهيد تا در صورت نياز، سيستم سانترال مورد استفاده شما را از جهات مختلف پشتيباني كند، از طرفي اگر شما تصميم داريد تا سيستم تلفن اختصاصي خود را از نظر نرم افزاري و يا حتي از جهت سخت افزاري ارتقاء ببخشيد بدون شك اين امكان براي استفاده هر چه بيشتر شما وجود دارد.

 

مزيت هاي مهم خدمات نصب سانترال

  • قطعا يك سيستم نصب سانترال با ارائه دادن خدمات ويژه اي نظير:
  • اشتراك گذاري مكالمات و منابع صوتي به طرز بسيار ساده
  • ارسال نمودن و اشتراك گذاري پيامك ها
  • كاهش دادن شماره هاي تلفن از سيستم مديريت شركت
  • سرعت بخشيدن به عملكرد كاركنان در جهت پاسخگويي به سوالات و يا حل مشكلات شركت
  • دنبال كردن جلسات مهمي كه مي تواند براي پيشرفت هاي آينده شركت موثر باشد
  • پشتيباني كردن از مشتريان بالقوه اي كه نقطه عطف شركت به حساب مي آيند
  • قابليت پست صوتي
  • ثبت شناسه مكالمه گيرنده
  • ارسال خودكار تماس

و... مي تواند موفقيت هاي چشمگيري را براي صاحبين مشاغل مختلف فراهم آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.